e-Doręczenia to elektroniczny odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru. W skrócie, jest to wygodna, bezpieczna forma korespondencji z urzędami czy innymi instytucjami publicznymi. Głównym celem powstania tej usługi jest usprawnianie korespondencji dzięki możliwości odbierania oficjalnej poczty (np. pism urzędowych, korespondencji sądowej czy decyzji administracyjnych) przy wykorzystaniu adresu elektronicznego.
Dzięki e-Doręczeniom dokumenty są dostarczane elektronicznie, co eliminuje potrzebę fizycznej obecności adresata w chwili doręczenia. Adresat otrzymuje powiadomienie o dostępie do dokumentu przez e-mail lub wiadomość SMS, a następnie musi zalogować się na odpowiednią platformę, aby pobrać dokument.
Przeanalizujemy Twoje wymagania biznesowe oraz przedstawimy najbardziej optymalny proces obsługi skrzynki e-Doręczeń. Stawiamy na prostotę rozwiązania i optymalizację codziennej pracy u naszych klientów, dlatego kluczową rolę w takiej automatyzacji i integracji z usługą e-Doręczeń będzie pełnił dostosowany system BPM (Business Process Management). Nasze rozwiązanie - system BPM, który oparty jest na technologii LOW-CODE pozwala nie tylko na elastyczny rozwój aplikacji w przyszłości, ale przede wszystkim zapewnia usprawnienie pracy już na starcie współpracy:
automatyzacja procesów: Rozwiązanie pozwala na modelowanie, automatyzację i zarządzanie procesami biznesowymi. Dzięki temu można zdefiniować i wdrażać cyfrowe obiegi dokumentów, w tym procesy związane z e-Doręczeniami. Automatyzacja pozwala na przyspieszenie przepływu informacji i redukcję błędów ludzkich.
integracja z e-Doręczeniami: System BPM będzie zintegrowany z usługą e-Doręczeń, umożliwiając tym samym bezpośrednie przesyłanie dokumentów do odbiorców. Integracja ta pozwoli na:
bezpieczeństwo i poufność: System zapewnia mechanizmy szyfrowania oraz uwierzytelniania, co zwiększa bezpieczeństwo przesyłanych dokumentów i chroni poufność informacji.
Niezależnie od formy wysyłanej korespondencji, proponujemy integrację usługi e-Doręczeń z procesem elektronicznego obiegu korespondencji wewnątrz organizacji. Umożliwia to automatyczne przesyłanie, wysyłanie dokumentów oraz cyfrową archiwizację wraz z systemem automatycznych powiadomień o każdym nowym zdarzeniu. Nasze rozwiązanie zapewni efektywne zarządzanie całą korespondencją w Twojej organizacji. Dodatkowo zintegrowana aplikacja cyfrowej e-kancelarii do obsługi elektronicznego procesu obiegu korespondencji wesprze Twoją organizację w:
Zarządzaniu dokumentacją: dzięki temu można łatwiej zarządzać dokumentacją, w tym wszystkimi dokumentami wysyłanymi i otrzymywanymi (wspieramy także masową wysyłkę dokumentów wraz z dedykowanymi raportami) Monitorowaniu przesyłek: zapewni funkcje monitorowania statusu przesyłek, co umożliwi śledzenie statusów dokumentów w czasie rzeczywistym i informowanie o ich dostarczeniu. Personalizacji i dostosowaniu: aplikacja do elektronicznego obiegu korespondencji może umożliwiać personalizację treści dokumentów, dostosowanie ich do wymagań e-Doręczeń a także nadawać odpowiednie uprawnienia dla zarządzania przesyłkami z danymi wrażliwymi. Zarządzaniu cyklem życia dokumentów: Aplikacja e-Kancelarii umożliwia ścisłe zarządzanie cyklem życia dokumentów wewnątrz organizacji w procesach biznesowych, w tym ich tworzeniem, edycją, przekazywaniem, archiwizacją.
między jednostkami publicznymi a firmami: Dokumenty są przesyłane niemal natychmiastowo.
Zaawansowane protokoły szyfrowania chronią.
Oszczędności wynikające z eliminacji papierowych nośników informacji i procesu realizacji wysyłki korespondencji.
Zmniejszenie zużycia papieru przyczynia się do ochrony środowiska.
obsługa sformalizowanej umowy, masowa wysyłka, np. regulaminów, faktur (możliwość nadawania tej samej e-przesyłki do wielu odbiorców), wezwanie kontrahenta do zapłaty, masowa wysyłka aktualizacji cennika dotyczącego usług bankowych, porozumienia, ugody z klientami, wysyłka deklaracji podatkowych w formie cyfrowej.
1 stycznia 2025 r. dla podmiotów wskazanych w ustawie
The Park Warsaw ul. Krakowiaków 44 (budynek 7) 02-255 Warszawa Polska Recepcja: 22 560 33 00
Przekaż nam swoje dane kontaktowe, aby nasz specjalista mógł szybko skontaktować się z Tobą i przedstawić aktualne oferty.