Udostępnianie
Skontrolujesz saldo i status swojej płatności
Sprawdzisz statusy zleceń i wygenerujesz raporty
Zarejestrujesz stan liczników i sprawdzisz ich historię
Wygenerujesz e-kopię faktury
Zyskasz wgląd do swoich kontraktów oraz zedytujesz dane firmy
Zamówisz tonery i inne produkty Konica Minolta
Skontaktujesz się z nami w jeszcze szybszy sposób
Stworzysz profile i nadasz dostępy dla innych użytkowników
Zarejestrujesz reklamację i skontrolujesz status jej realizacji
Zarejestrujesz zlecenie serwisowe
Zgłosisz zlecenie relokacji urządzenia
Zarejestruj się za darmo i załatwiaj wszystkie sprawy związane z Twoim urządzeniem kilkoma kliknięciami bez czekania.
Tak, istnieje taka możliwość. Mogą Państwo utworzyć konta wraz z odpowiednimi uprawnieniami, np. bez faktur. Dodatkowo mogą Państwo przypisać poszczególne urządzenia do określonych użytkowników.
Tak, jest taka możliwość. Prosimy o kontakt na adres portal@konicaminolta.pl. Funkcja zostanie dodana automatycznie.
W zakładce „liczniki” można wprowadzić licznik pojedynczo lub zbiorczo, korzystając z funkcjonalności systemu.
Rejestracji możesz dokonać samodzielnie na stronie https://ecommerce.konicaminolta.pl lub wysyłając maila na adres portal@konicaminolta.pl
Tak. W Portalu Klienta istnieje możliwość sprawdzenia statusu zamówienia, a nawet numeru listu przewozowego.
Po dokonaniu rejestracji, w ciągu jedno dnia następuje weryfikacja konta i nadanie pełnych uprawnień.