EBIZ – PORTAL KLIENTA

ZAMÓW TONER LUB WEZWIJ TECHNIKA KILKOMA KLIKNIĘCIAMI BEZ CZEKANIA

Zarejestruj się i uzyskaj pełną kontrolę nad procesami związanymi z Twoim urządzeniem, jak np. stan zamówienia, wizyta technika, stan liczników i wiele innych.


 

EBIZ, czyli Portal Klienta Konica Minolta, to bezpłatna, prosta i intuicyjna platforma do składania zamówień, koordynowania  zadań serwisowych oraz wprowadzania stanów liczników.


 
Załóż konto i zobacz jak szybko możesz załatwiać sprawy związane ze swoimi urządzeniami.

Zobacz jakie to proste!

 

 

Zarejestruj się

kliknij rejestruj się –> wypełnij formularz
 

Wybierz urządzenie

produkty -> moje urządzania

Zamów toner

zamówienia materiałów eksploatacyjnych –> zamów toner

DLACZEGO WARTO?

EBIZ to najszybszy sposób na załatwienie wszystkich spraw związanych z Twoim urządzeniem. Dzięki niemu:

   

   

Skontrolujesz saldo i status swojej płatności 

Sprawdzisz statusy zleceń i wygenerujesz raporty

Zarejestrujesz stan liczników i sprawdzisz ich historię

Wygenerujesz e-kopię faktury 

Zyskasz wgląd do swoich kontraktów oraz zedytujesz dane firmy

Zamówisz tonery i inne produkty Konica Minolta

Skontaktujesz się z nami w jeszcze szybszy sposób

Stworzysz profile i nadasz dostępy dla innych użytkowników

Zarejestrujesz reklamację i skontrolujesz status jej realizacji

Zarejestrujesz zlecenie serwisowe

Zgłosisz zlecenie relokacji urządzenia

Zarejestruj się za darmo i załatwiaj wszystkie sprawy związane z Twoim urządzeniem kilkoma kliknięciami bez czekania.

Zarejestruj się
 

 

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

portal@konicaminolta.pl

FAQ

FAQ

Czy istnieje możliwość utworzenia konta dla użytkowników z innych lokalizacji, z ograniczonymi uprawnieniami?

Tak, istnieje taka możliwość. Mogą Państwo utworzyć konta wraz z odpowiednimi uprawnieniami, np. bez faktur. Dodatkowo mogą Państwo przypisać poszczególne urządzenia do określonych użytkowników. 

Czy mogę mieć wgląd do kilku spółek z widoku jednego konta?

Tak, jest taka możliwość. Prosimy o kontakt na adres portal@konicaminolta.pl. Funkcja zostanie dodana automatycznie.

Jak mogę wprowadzić licznik do urządzenia za pośrednictwem Portalu Klienta?

W zakładce „liczniki” można wprowadzić licznik pojedynczo lub zbiorczo, korzystając z funkcjonalności systemu.

Nie mam konta w Portalu Klienta. W jaki sposób mogę się zarejestrować?

Rejestracji możesz dokonać samodzielnie na stronie https://ecommerce.konicaminolta.pl lub wysyłając maila na adres portal@konicaminolta.pl

Skończył mi się toner. Mogę sprawdzić, czy maszyna go już zamówiła?

Tak. W Portalu Klienta istnieje możliwość sprawdzenia statusu zamówienia, a nawet numeru listu przewozowego.

Zarejestrowałem się, ale nie mam dostępu do wszystkich funkcjonalności, które zostały opisane na stronie. Jak mogę uzyskać pełny dostęp do Portalu Klienta?

Po dokonaniu rejestracji, w ciągu jedno dnia następuje weryfikacja konta i nadanie pełnych uprawnień.

SKONTAKTUJ SIĘ

SKONTAKTUJ SIĘ